Support
Informasjon nedenfor vil forklare hvordan du får hjelp basert på type problem eller annen årsak til support
Selvhjelp via app
Vi har satt opp en support internt i app som vil reagere mot feilmelding som skulle komme opp under bruk. Den vil vise frem en feilkode og forklaring på hva som er feil og hvordan det kan løses. Flere ting kan du løse selv ved å bare bli minnet på hva som er feil, men andre ganger må du ta kontakt videre og da vil feilkode forklare oss hva du trenger hjelp til.
Vi har også lansert demo-app og fangstdagbok i Google Play for Android og App Store for IOS, her kan du øve på funksjonene i demo-versjon og sende fiktive meldinger slik at du lettere kan bruke appen i praksis, dette vil også tjene som support da du blir bedre kjent med funksjonene.
Kontakt oss
Hvis du opplever å ikke få hjelp i den innebygde supportfunksjonen i appen eller feilkode krever at du tar kontakt med oss så ringer du vårt hovednummer og tastevalg for support. Du vil da få snakke med en av våre medarbeidere som vil veilede deg i ditt tilfelle.
Tlf: 400 00 410
Vakttelefon: 400 00 410
E-mail: support@apollolofoten.no
Åpningstider: 24/7
FMC-Fiskeridirektoratet
Noen ganger vil feilkode kreve at du må kontakte FMC. Dette kan du gjøre ved ringe vårt hovednummer og velge FMC i tastevalg, eller ringe FMC direkte på deres supporttelefon.
Ring FMC: 55 23 83 36
E-mail: fmc@fiskeridir.no